• Thijs van de Sanden nieuwe Brandmanager Rozemeijer

    Rozemeijer is een merk wat door vissers voor vissers wordt gemaakt, waarbij de ervaringen uit de praktijk en het maken van kwalitatieve, innovatieve producten voorop staan.

    Dat Rozemeijer steeds groter wordt in de Benelux is niet te ontkennen, dat is ook de reden dat Thijs van de Sanden, voormalig prostaffer van Rozemeijer, per 02-01-2019 in dienst zal treden bij het moederbedrijf DTC als Brandmanager Rozemeijer & Product Development Assistent. Hij zal daar samen met Marcel Ulje gaan werken aan nieuwe producten, maar ook de winkeliers bezoeken in de Benelux en hij zal zich bezig houden met het creëren van content in de vorm van artikelen, promotiefilms en productinformatie.

    Op jacht op groot wild, een van de favoriete visserijen van Thijs.

    Dat dit op Thijs zijn lijf geschreven is blijkt uit het feit dat hij als prostaffer van Rozemeijer al jaren lang betrokken was bij de ontwikkeling van diverse producten hiervoor, daarnaast is hij (uiteraard) ook een sportvisser in hart en nieren die verder kijkt dan de spreekwoordelijke top van zijn hengel lang is, daadwerkelijk nadenkt over zijn visserij en continu op zoek is naar verbetering van technieken en tactieken.

    En met zulke vissen begrijp je waarom.

    Wij vanuit Roofvisnet wensen Thijs in ieder geval heel veel succes met deze mooie uitdaging!

    Wil je meer weten over Thijs check dan zijn 10 vragen aan!